u p p d a t e r i n g


mina dagar kan inte ha blivit bättre.
lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag och nu torsdag.
jag har dock blivit sämre på att uppdatera min blogg och det får jag fan för. ska skärpa till mig riktigt ordentligt. men det är så mycket nytt, så mycket att göra och dagarna bara går. det är redan torsdag och jag vaknade 06.30 av att en viss söto skulle ta sig mot jobbet. men jag är inte bitter, nej tvärtom. igår blev vi bjudna på middag hos hille och jesper, de blev paj-tema och vitt vin. det är verkligen ingenting att klaga på, det var hur mysigt som helst.

nu har jag precis ätit frukost och tänkte slå en pling till min älskade vän ida och se hur hon har det. sen bär det av till stallet. idag ska jag ställas mot väggen och så ska den bongstyriga ponnyn också! 


och inte jag har blivit bättre på att fotografera inte,
tog den slarvigaste bilden någonsin, varför tog jag ens denhär bilden? helt meningslös.

Kommentarer
Postat av: Ida och William

SAKNAR DIG BÄSTA <3

2011-03-17 @ 11:15:52
URL: http://gbgida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0