inte riktigt min grej,

jag åkte från v imorse med min vän jessica.
steg upp halv sex. HALV SEX!! 05,36. fattar ni?
det är helt sjukt att ställa klockan på någonting med fem, helt sjukt.
men det sjukaste var nog att jag fick upp mö från sängen också.
hon brukar sova till två på dagarna.

jaja, kom fram till stockholmo och får ett sms från amelie som skriver att jag har sovmorgon. men jahaaa, inte så passande. men var redan på tunnelbanan så jag får ta min sovmorgon imorgon och tro mig, den kommer behövas. är så sjukt trött nu.

hoppas ni är piggare än mig, för de är jobbigt att vara trött.
godnatt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, aw, du är så duktig:)

2011-02-09 @ 18:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0